26 Temmuz 2011 Salı

yaratıcılık derim buna..

Geçenlerde bir moda programında denk geldim..Güneş Dericioğlu..Tasarımcı ama gerçek olanından..Pantolona,çantaya iki fiyonk takıpta tasarımcı oldum diyenlerden değil,son zamanlarda elini sallasan tasarımcıyım diyen çok kişiye denk gelirsin çünkü.Tasarım eşittir yaratıcılık,hayal gücünün harekete geçtiği noktadır..Moda otoriteri değilim haddime değil ama bu görüş de onaylanır bence..

Bana göre bu işin hakkını veren birisi..Çanta tasarımları gerçekten çok güzel ben hayran kaldım..Yaratıcılıkta sınır tanımadığını çantalarına bakarak görebilirsiniz..Hotiçlerde İstanbul koleksiyonu bulunuyor ama fırsatım olursa kendi mağazasına da gidip bu özel,güzel tasarımları yerinde görmek istiyorum hatta almak istiyorumm:)
İstediğin forma sokabileceğin aynı zamanda havası olan bir çanta mı istiyorsun..Al işte sana bu niteliklere fazlasıyla sahip çantalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder