26 Ocak 2014 Pazar

if you'll go !F...
















Bu sene 13-23 Şubat tarihleri arasında, filmlerle doyuma ulaşacağınız bir festival var.
!f İstanbul Uluslararası Bağımsız Film Festivali..
Sundace,Toronto,Cannes gibi çok önemli festivallerde gösterilen filmlerin yeni adresi !f oluyor.
Ben öncesinde yapılan !f''lerde gösterime giren birkaç filmi izleme olanağı bulmuştum.
Şimdi on üçüncüsü düzenlenecek olan festivaldeki filmleri izleme olanağı bulur muyum bilmiyorum ama fırsat bulup gidebilirsem izlemeyi planladığım birkaç filmin ismini paylaşmak istiyorum:
"Je m'appele Hmmm" "Don Hemingway" "Dallas Buyers Club" "Anarchic Harmony"
"Mademoiselle C"
Filmlerin konularını paylaşmadım ama merak edenler, festival hakkında bilgi almak isteyenler, http://www.ifistanbul.com.tr linkini tıklasın.
Gideceklere şimdiden iyi seyirler.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder