23 Aralık 2010 Perşembe

burcu'nun düşünceleri: dizikolik bir toplum oluyoruz,hatta olduk..


burcu'nun düşünceleri: dizikolik bir toplum oluyoruz,hatta oldu:"Televizyon,dizilerden geçilmiyor..Her akşam izleyebileceğin on tane dizi vardır herhalde.Seç beğen al..
Haftanın bir günü televizyonda dizinin olmadığı bir yayın akışı olsun.Zor tabi böyle bir durumun olması.İnsanlar dizilere o kadar kaptırmış ki kendini, içinde yaşıyor sanki..Dizide ya kendini buluyor ya da yaşamak istediği ama yaşayamadığı hayatın bir parçasıymış gibi hayal dünyasına dalıyor.
Bir taraftan insanlar günlük yaşamın sıkıntılarını bir süreliğine de olsa düşünmeden geçiriyorlar diyorum ama bir taraftan da bu kadar dizi aptala çevirir diyorum.
İnsanların bu kadar televizyona bağlı yaşaması,teselliyi sen de buldum demesi, yavaş yavaş tembelleşmesine neden oluyor.
Her gün bir diziyle alakalı yorum duymamak elde değil.Bu kimin suçu,yapraklar döküldü dökülecek,sırını söyle..Daha çok sayılır popülaritesi yüksek olanlardan bir iki tanesini söyledim.
Bunları nereden biliyorum..Tahmin edin.."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder