29 Aralık 2010 Çarşamba

burcu'nun düşünceleri: 2010'a veda gecesi cuma..


burcu'nun düşünceleri: 2010'a veda gecesi cuma..: "Bir sene daha sona eriyor.Yeni bir yıl bu sefer bize nasıl süprizler sunacak acaba.. 
2010 nasıl geçti anlamadım.Yaş ilerledikçe zaman kavramını yitiriyorsunuz sanırım.Günler,aylar nasıl geçiyor anlamıyorum.İşte bir sene daha bitti.Yeni bir yıla girerken insan hep bir umutla yeni yılın güzelliklerle gelmesini ister.Bakalım bu yıl nasıl olacak.Dünyada, yurtta ve benim hayatımda.
Yeni bir yıl, yeni bir sayfa gibi daha karalanmamış olarak önünüze sunulur.Bir bakmışsınız sayfanın sonuna gelmişsiniz.Öyle diyorum çünkü ben de bu sene ne oldu ne bitti derken sonunu getirmişim.O mu beni yedi, ben mi onu yedim anlamadım.
Zaman çok değerli.Gerçekten iyi değerlendirmek lazım.Elime geçen birkaç fırsatı teptim ben.Belki şimdi çok daha farklı olabilirdi ama hayıflanmanın bir anlamı yok.
Önümüze bakalım en iyisi.Geçmiş geçmiştir.
2011 uğurunla beraber gel HAYATIMIZA.
Yeni bir yıl, yeni bir gün, yine yeni yeniden...
Değişim olsun!!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder