8 Şubat 2011 Salı

burcu'nun düşünceleri: Betül Mardin'den tavsiyeler...

burcu'nun düşünceleri: Betül Mardin'den kadınlara tavsiyeler...: Çok önceden okuduğum bir yazıydı aslında..ama şimdi burada da paylaşmak istedim..okumayanlar okusun..
  • Her sabah spor yapacaksın.Günaşırı filan değil evladım.Her sabah..
  • Hep çalışacaksın..Üreteceksin..Beynin meşgul olacak,hep koşturman gereken işler olacak..
  • Günceli takip edeceksin.Haber izle, dergi, kitap, gazete oku.Gündemi yakala.Her konuda kendini update et. Yeni çıkan kitapları da bil, yeni açılan lokantaları da, bu sene moda olan renkleri de.
  • Evlilik ise şart değil, kafanı takma. Gerekli de değil. Hatta şöyle söyleyeyim: One problem less! (Bir problem eksik!)
  • Çocuk meselesine gelince...Ha işte, burada akan sular duruyor. Yapabiliyorsan yap. Birini bu kadar çok sevmek,onun sorumluluğunu taşımak sadece onu değil, seni de mutlu eder.Doğurmayacaksan, evlat edin. O zaman da senin çocuğun değişen bir şey yok. Evlat edinmeyeceksen de, manevi çocuğun olsun, birini okut, geleceğini şekillendirmesine yardımcı ol.
  • Günde bir kere et ye. Mutlaka her öğün sebze ve meyve ye. Kusura bakma, ben tatlı severim. Tatlıdan uzak dur diyemeyeceğim!
  • Ölümden sonra yaşamak istiyorsan, günlük tut. O küçük notlar, hem kendi hayatının tanıklığı, hem de yarına kalan bir bilgi kaynağı. Mesele benim babam, hiç düşünmeden 60 sene boyunca her gün Ece Ajanda'sına o gün olanları yazmış. Hâlâ açıp okuyorum ve çok faydalanıyorum.
  • Olumlu olacaksın.
  • Bazı şeyleri kabul edeceksin. Bütün kadınların seni sevmesine imkân yok! Demek ki bazı kadınlara dikkat edeceksin.
  • Erkeklere gelince,aynı anda birkaçını sevmeyeceksin.Ama onların böyle bir yeteneği ve şerefsizliği olduğunu bileceksin!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder