14 Mayıs 2011 Cumartesi

burcu'nun düşünceleri: beklentinin üstü..

burcu'nun düşünceleri: beklentinin üstü..: "Bir proje için yurt dışına çıktım.Beklediğimden çok daha farklı bir ortamla karşılaştığımı söyleyebilirim, güzel bir atmosferin içerisindeydim. Farklı kültürden insanlar,onların dünyaya bakışı,davranışları hakkında bir şeyler öğrenmek. Bir kez daha gördüm ki değerlendirme yaparken sadece kulaktan dolma bilgilerle hareket edersen fazla yol alamazsın bir yerde tıkanırsın.Bazı şeyleri görerek değerlendirmek en sağlıklısı belki de
Farklı kimliklerle birlikte bir şeyler yapmaya çalıştık.Sonucunu da elde ettik.Etkili,eğitici ve eğlenceli bir süreç yaşadığımı söylemeliyim.
Türkiye'den katılan birkaç arkadaşım vardı. Onları da tanımak büyük bir şans oldu benim için. Hepsi renkli karakterlerdi.Grubu grup yapan isimler bir araya gelmişti!!
Takım liderimiz bir profesördü.Dolu bir kişilik olmasıyla birlikte eğlenceli bir insan olması belki de az rastlanır bir durumdur akademik çevrede.Bu yüzden tanımak büyük bir şans oldu.
Yoğun geçti çok fazla gezme şansımız olmadı ama olan süreci de çok iyi değerlendirdiğimizi söylemeliyim.
Arkadaşımla birlikte bilmediğimiz bir şehirde kaybolma şansını yakaladık.Ben bunu şans olarak değerlendiriyorum.Çünkü bilmediğin bir yerde kaybolmak, keşfe çıkmak gibi bir şey oldu bizim için!!
Beklentinin üstünde olan bir zaman dilimiydi..
Bu zamanı hatırlatan ve birlikte olduğumuz sürece dillerden düşmeyen bir kelimeyi de yazmak istiyorum.
kadehler kalksın,hep birlikte
NA ZDROWİE!!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder