17 Mayıs 2011 Salı

burcu'nun düşünceleri: yolcu kalmasın..

burcu'nun düşünceleri: yolcu kalmasın..: "ne zamandır kendimi bu kadar rahat hissetmemiştim sanırım.Bir süreliğine kardeşimin yanına geldim, iki aydır görmüyordum,birlikte vakit geçirmek iyi geldi bana.Bu arada az zaman kaldı cumartesi eve dönüş gerçekleşecek biraz daha kalmak istiyordum ama yapılacak işler var ve erteleme gibi bir lüksüm yok.O yüzden birlikte geçirdiğimiz vakti iyi değerlendirmeye çalışıyorum,çalışıyoruz. Bu süreç içerisinde bol bol dolaştım, gelmişken oturmak olmaz. Ülke sınırlarından çıkış bir kez gerçekleşti, Ortaçağ atmosferini yaşabileceğiniz bir şehir turu yaptık:) 
Şimdi de iki günlük bir gezi programı ayarladık. Otel rezervasyonu yapıldı.Gidilecek olan yerler belirlendi.Geziyi güzel kılan taraflarından birisi de gittiğimiz yerde yakın bir arkadaşımızla buluşmamız olacak,uzun bir zaman diliminin ardından farklı bir ülkede görüşmek değişik bir duygu olacak gibi.Tanıdığın ve sevdiğin insanlarla birliktesin.Böyle bir süreç içerisinde, sıkılmak sözcüğünü lugattan çıkarmak gerekir.Yani gezi eğlenceli geçecek gibi görünüyor..
Şimdi yapılması gereken şey sabah erken kalkıp hazırlanmak ve vaktinde trene yetişmek olacak.
Bunun için de benim uykuya dalmam gerekiyor..
Güzel günler bizi bekler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder